Blogomania - zjawisko wysoce uzależniające, wchodzisz na własną odpowiedzialność!

Blogomania - forum dla osób piszących blogi yaoi, pokrewne i te całkiem normalne ;) jak też odwiedzających je. Bądź tolerancyjny dla tematyki innych!

#1 2008-03-22 16:10:24

Kto.

Chuunin

Zarejestrowany: 2008-03-20
Posty: 56
Punktów :   
alterego: Lil Meyer

Bleach

Bleach'a oglądam dopiero od niedawna, ale już zauważyłem, że nie jest to takie sobie anime, które zrobili z nudów jacyś osobnicy pierwszego roku informatyki komputerowej, w dodatku z pustką w portfelu.

Ciekawa fabuła, ładnie prezentująca się kreska mówi nam, że to nie jest jedno z  niskobudżetowych seriali. Nie chcę nikogo dyskryminować, ale tak wygląda teraz większość japońskich bajek.

Ładnie wypowiadając się na ten temat chciałbym zakończyć, bo nie znam się za bardzo na recenzowaniu. Może powiecie mi jak to się robi, albo po prostu napiszcie, co sądzicie o tym anime.


http://img182.imageshack.us/img182/6462/ergoscp4.jpg
http://valenth.com/lab/89712.png

Offline

 

#2 2008-03-22 16:40:46

Feya

ero-jounin

3782122
Skąd: centrala
Zarejestrowany: 2008-03-21
Posty: 465
Punktów :   
alterego: Michael (Angel Sanctuary)
etat: Półdiable

Re: Bleach

Szczerze to się za to zabieram od jakieś roku i nie za bardzo mi się udaje to obejrzeć w całości. Chociaż fakt że świetnie kreska, fabułą nie pozawala się nudzić (i to nie tylko moje zdanie). Jednak ja się lepiej zamknę bo nie oglądałam tego przecież w całości. Wiec tylko poprzyglądam się z boku


Love is the answer, but while you are waiting for the answer sex raises some pretty good questions.       — Woody Allen

Offline

 

#3 2008-03-22 16:45:29

Kto.

Chuunin

Zarejestrowany: 2008-03-20
Posty: 56
Punktów :   
alterego: Lil Meyer

Re: Bleach

Na Hyperze dzisiaj jest 42 odcinek, jeśli chciałabyś obejrzeć.


http://img182.imageshack.us/img182/6462/ergoscp4.jpg
http://valenth.com/lab/89712.png

Offline

 

#4 2008-03-22 16:46:32

Feya

ero-jounin

3782122
Skąd: centrala